Υδροθεραπεία

Τι είναι υδροθεραπεία

Υδροθεραπεία είναι το εξατομικευμένο, για κάθε πάθηση και ασθενή, θεραπευτικό πρόγραμμα που χρησιμοποιεί το νερό και τις φυσικές του ιδιότητες για την προαγωγή της υγείας και την αποκατάσταση (Word Confederation for Physical Therapy - www.wcpt.org).

Στο PHYSIOSYMMETRY διαθέτουμε ειδική πισίνα υδροθεραπείας με σκοπό την άσκηση μέσα στο νερό. Επιπλέον, δημιουργούμε εξειδικευμένα προγράμματα θεραπείας βασισμένα στην πάθηση και τους προσωπικούς στόχους του κάθε ασθενή.
Με την κατάλληλη εκτέλεση ασκήσεων στο νερό συμβάλλουμε στην ταχύτερη κινητοποίηση, την εκπαίδευση βάδισης, την αποκατάσταση ορθοπεδικών, νευρολογικών και καρδιαγγειακών παθήσεων.

Σε συνεργασία με την εξειδικευμένη εταιρεία AQUAWAY έχουν εγκατασταθεί εντός νερού ποδήλατα και διάδρομοι βάδισης έτσι ώστε να επιτυγχάνεται άσκηση μέσα στο νερό με τη μικρότερη επιβάρυνση των αρθρώσεων.
Επιπλέον, έχει εγκατασταθεί ειδικό σύστημα για την εισαγωγή ΑΜΕΑ στην πισίνα.

Η πισίνα μας διαθέτει επίσης, υδρομασάζ για θεραπευτικούς σκοπούς το οποίο μπορεί να εφαρμοστεί είτε τοπικά σε κάθε άρθρωση ξεχωριστά, είτε σε όλο το σώμα στους 32 °C. Με το υδρομασάζ θα έχετε τη δυνατότητα να αποβάλλετε την ένταση που σας δημιουργεί ο πόνος καθώς βοηθά στο να χαλαρώσουν οι μύες σας, να ανακουφιστείτε από μυϊκό πόνο και να αυξήσετε την κυκλοφορία του αίματος.

Που βασίζεται η θεραπευτική δράση της υδροθεραπείας

Χώρος πισίνας, όπου η υδροθεραπεία εξασκείται με τη χρήση ποδήλατου και διαδρόμου βάδισης, τοποθετημένα από εξειδικευμένη εταιρεία μέσα στο νερό.

Στην άνωση

Οι κινήσεις όλων των αρθρώσεων και της σπονδυλικής στήλης γίνονται πιο εύκολα και ελεύθερα διότι δεν υπάρχει φόρτιση. Έτσι, προάγεται και διευκολύνεται η μυοσκελετική λειτουργία σε παθήσεις όπου η φόρτιση απαγορεύεται ή δεν είναι εφικτή.

Στην αντίσταση του νερού

Λειτουργική αποκατάσταση με ομοιόμορφη κατανομή της αντίστασης σε ολόκληρο το εύρος κίνησης των αρθρώσεων, η οποία βοηθά στην ιδανικότερη ενδυνάμωση ακόμη και των πιο αδύναμων μυών.

Στην θερμοκρασία

Με τη θερμοκρασία του νερού να βρίσκεται συνεχώς στους 30-32°C επιτυγχάνεται:

• η μυϊκή χαλάρωση
  • η μείωση του μυϊκού σπασμού
  • η μείωση της σπαστικότητας
  • η μείωση της ευαισθησίας στον πόνο, για ευκολότερη επίτευξη των στόχων αποκατάστασης

Στην υδροστατική πίεση

Εκμεταλλευόμενη την υδροστατική πίεση η υδροθεραπεία βοηθά:

• την φλεβική επιστροφή
  • την λειτουργία του λεμφικού συστήματος
  • τη μείωση των οιδημάτων και αιματωμάτων
  • την αποβολή περισσότερου αέρα από τους πνεύμονες βοηθώντας έτσι και την αναπνευστική λειτουργία.

Οφέλη και ενδείξεις υδροθεραπείας

Οφέλη υδροθεραπείας

• Μυϊκή χαλάρωση
  • Μείωση της ευαισθησίας στον πόνο